Baby-friendly Iniciatíva Dojčenie Podcasty

Podcast: Nekalé marketingové praktiky a dojčenie

Napísal/a Ženské kruhy
Predtým než začnete čítať

Informácie poskytované občianskym združením Ženské kruhy sú všeobecného charakteru a nenahrádzajú individuálne právne, psychologické a medicínske poradenstvo a služby. Každé riešenie vyžaduje individualizovaný prístup, zohľadňujúci konkrétnu situáciu osoby, ktorá poradenstvo alebo službu vyhľadáva.

V tejto časti sa dozviete:

Prečo vznikla potreba regulovať marketing pre výrobky, ktoré nahrádzajú dojčenie, že sa nejedná iba o umelé mlieko, že pokračovacie mlieka sú marketingový výmysel a že Slovensko pri ochrane žien a detí zlyháva. O reklame a jej vplyve na dojčenie sa rozprávala Zuzana Krišková s Andreou Polokovou z občianskeho združenia MAMILA.

Andrea Poloková sa venuje podpore dojčenia a pomoci pri dojčení. Prednáša o vplyve pôrodu na dojčenie, kontakte koža na kožu bezprostredne po pôrode a rozmanitých aspektoch dojčenia. Vedie občianske združenie MAMILA. Je autorkou knihy Praktický návod na dojčenie.

Informácie spomínané v podcaste nájdete aj na týchto linkoch:

V ochrane pred rekalmou štát zlyháva

Prieskum podpory dojčenia

Správa WHO

O autorke

Ženské kruhy

Ženské kruhy vykonávajú osvetovú činnosť zameranú na ľudské práva žien v období tehotenstva, pôrodu a šestonedelia. Spolupodieľali sa na viacerých výskumoch a advokačných aktivitách v tejto oblasti.